Loo enda edulugu
Aitame sul teha unistused tööks, pakkudes arendusprogramme, kontakte ja toetavat keskkonda.
Esita avaldusAitame sul teha unistused tööks, pakkudes arendusprogramme, kontakte ja toetavat keskkonda.
Esita avaldusPaula Heintare
Rahu Care
Kaisa-Orav Kiil
CIAO
Silja Lipp
Älly Scandic
Piret Tamm
Minuharjutused
25.–28. märtsil kogunesid Creative Circular Cities (CCC) projekti partnerid kuuest pilootlinnast Poola põhjarannikul asuvasse Gdyniasse, et käivitada eelhanke (Pre-Commercial Procurement, PCP) protsess, jagada oma pilootprojektide arenguid ning planeerida koostööd ikubatsiooniprogrammide raames. Kohtumise korraldasid ühiselt Gdynia Disainikeskus, Pomožje regionaalne esindus Euroopa Liidus ning Taani Kultuuriinstituut. Kohtumise ajal esitasid CCC demolinnad – Aarhus, Kiel, Gdynia, Turu, Tallinn ja Riia – igaüks konkreetse linnalise väljakutse, millele otsitakse innovaatilisi lahendusi. See tähistab olulist sammu CCC projekti järgmises faasis: innovaatiliste ringmajandusel põhinevate lahenduste arendamise toetamist läbi eelhankeprotsessi. PCP on Euroopa innovatsiooniinstrument, mis võimaldab avaliku sektori asutustel arendada uusi lahendusi koostöös erasektoriga.* CCC projektipartner Gdynia Disainikeskus…
5. aprillil käivitus Ettevõtlusinkubaatori Game Development Pre-Incubation ettevõtlusprogramm, mis toob kokku tulevased mänguarenduse talendid ning varustab nad teadmistega, et oma mänguideed päriselt ellu viia. Esimese koolituse viis läbi Jordan Morris ning osalejad said põhjaliku ülevaate mängudisaini alustest – tutvuti erinevate žanritega ning õpiti, kuidas arendada kaasahaaravaid mängukontseptsioone; lisaks käsitleti ka turuanalüüsi ja sihtturu määratlemist, et tagada mänguidee sobivus nii mängijate ootuste kui ka tööstuse suundumustega. “Turundus tähendab oma mängule publiku leidmist – see ei ole lihtsalt selle müümine kellelegi.”“Sul võib olla maailma parim mäng, aga kui keegi sellest ei tea, siis keegi seda ka ei mängi.” Osalejad tutvusid erinevate mängužanritega…
Loe edasi
Loov Eesti otsib innovaatiliste ja loominguliste toodete või teenustega alustavat ettevõtet, kes võiks Eestit esindada globaalsel võistlusel Creative Business Cup, mis toimub 14.-16, septembril Taanis, Kopenhaagenis. Nii võistlust kui ka selle lisaüritusi jälgivad rahvusvahelised investorid. Konkursil on osalema oodatud kõik alustavad ettevõtted, kelle ambitsioon on jõuda rahvusvahelisele turule oma uuendusliku toote või teenusega. Miks osaleda? Creative Business Cupil osalemine võib olla uutele ettevõtjatele ja alustavatele ettevõtetele mitmel viisil kasulik. See on suurepärane võimalus ideele tagasiside saamiseks ja paljude jaoks pole Creative Business Cup lihtsalt võistlus. See on suurepärane tõuge ideede arendamisele ja annab kinnitust, et te pole oma ideega üksi. Globaalsel võistlusel osaleb üle 80 innovatiivse ja loomingulise idufirma.…
Loe edasi
Michael Burich, Eestist pärit tänavamoe brändi Maison Beast asutaja ja loovjuht, räägib intervjuus, kuidas silmapaistev moebränd sündis ning kuhu on meeskond kahe aastaga jõudnud. Pikemalt kuuleb Maison Beasti moemaailma vallutamise teekonnast juba MELT innovatsioonifoorumi Tallinna Ettevõtlusinkubaatori paneelis „From Luxury to Street Style – Estonian Design’s Global Reach“. Kuidas sündis Maison Beast ja mis lugu peitub nime taga? Kui ma üles kasvasin, tegi mu ema sageli ümber vanu riided andes neile uue, omanäolise ilme. Usun, et just sellest tekkis mul alateadlik armastus moe ja eriliste riiete vastu. Meie pere kolis korduvalt ühest riigist teise, mis kujundas minus teatud „immigrandi mentaliteedi” – tugeva…
Loe edasi